torsdag 19 november 2009

Femhundrafyrtio.

Jag tycker inte om att prata om känslor.
Men jag tyckte att Daniels lektion var bra
i alla fall, och det var en fin stund. Jag
tyckte till och med att den var så bra att
jag sa det till honom. Jag tror att han blev
glad. Det är synd att han måste ta skit för
allt. Så det var bra att han fick oss att förstå.

Sen så jobbade vi på soppscenen och det var
kul, sen fick vi betala en massa pengar
och så sjöng vi massor med klassiker,
det var en fin kväll!

Nu har jag nästan packat klart.

Och imorgon blir bästa dagen på länge.
LARS WINNERBÄCK I MALMÖ MED JESS <3!

Sen ska jag spendera min helg i Malmö
och jag vet att det kommer bli kalas.
En snabb sväng till Råå där det blir
julskyltning med Sophie på söndag.

MUMS! Jag ska njuta hela helgen lång.
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar