lördag 23 april 2011

Niohundratrettio.

Jag har så
mycket att
berätta !

Jag tror att
jag börjar
bakifrån.

Idag har vi
picknickat
& myst på
stranden,
i nästan
inga kläder
alls !!!

Det är helt
fantastiskt
väder så det
går knappt
att vara inne.

Igår var vi på
överrasknings-
utflykt med
Mia & Anders.

Vi stannade
i Viken &
sen åkte vi
vidare till
NIMIS !

Hel lyckad
dag med
massa sol
& mys !

Det var så himla
mysigt att få besök
och att verkligen
hinna med att
umgås ordentligt.

Lite påskfirande
& hej hos mamma
och pappa hann
vi också med.

14-16 april
var jag på
världens
bästa återträff.

Med turismklassen förstås!

Det var så himla härligt
att träffa alla igen &
framförallt att få träffa
min partner in crime.

Helt fantastiskt bra
och väldigt välbehövligt.

Jag tycker om när det
händer mycket, det är
då jag trivs som bäst.

Nu ska vi snart äta lite
påskmat & leta ägg
hos mamma & pappa!

GLAD PÅSK!
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar