måndag 31 januari 2011

Niohundrafjorton.

Jag tänker mycket,
på allt & på inget.

Men det blir inte så många ord här.

Jag tänker på hur det är
och hur det inte är...

Jag tänker för mycket...
men det blir väl så när man går och städar hela dagarna...

Det finns liksom inte så mycket att göra då.

Det är lätt att drömma sig bort,
när man går där och städar &
vips så har man gått in i någon
som gick alldeles på tok för tyst.
Eller så var jag bara allt för djupt
inne i mina drömmar, vem vet.

Det går lättare när man drömmer sig bort.

Jag drömmer mig bort till en vacker plats
utan krav där vi kan sitta du & jag
och se den vackraste av solnedgångar, en plats där
vi kan förverkliga alla våra drömmar och mer därtill.

Snart är vi där.

Puss & kram

1 kommentar:

  1. SV: Vilken tur att någon uppskattar det, speciellt någon som du <3

    SvaraRadera