tisdag 14 december 2010

Åttahundrasextiotre.

December bara springer förbi.
Innan jag hann blinka var det
lucia, så det är nog bäst att jag
inte blinkar något mer för då
kommer jag väl missa julafton...

Jag har umgosats med massa fina
vänner på sista tiden HAPPYFACE!

Fikade med Jessica senast idag &
i lördags var vi på fin middag hos
Jenny och Krillen, mums mums!
Mys med Amz och Johanna har jag
också hunnit med, och det blir mer
av de närmsta dagarna. I LIKE!

JULGRAN har vi förstås!
underbart fin & mysfaktorn
är hög i vår lilla fina lägenhet.

Jag älskar att vara kär & jag
älskar att vara kär i Johanna.

Köpa julklappar måste jag också
hinna med och detta ska göras
tillsammans med min käre bror
som jag är en aning mycket besviken
på men jag tycker om honom så
mycket så det är okej, nu är jag
faktiskt inte besviken längre.

PUSS PÅ ALLA FINA MÄNNISKOR!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar