torsdag 11 mars 2010

Sexhundrasjuttio.

Nu har jag varit tillsammans med Johanna
(alltså tillsammans tillsammans på samma plats)
i så många dagar att jag har tappat räkning.
Farao vad det inte kommer att kännas bra
när hon är allt för många mil bort från mig.

"Jag är så galet kär i dig"...jag hoppas aldrig det försvinner.

Imorgon bär det av till SKÅNELAND!
Jag har lite hemlängtan faktiskt, eller
snarare att jag längtar efter alla fina
människor som jag äntligen ska få träffa igen.

Och jävlar vad jag är fattig.
Jag måste blir ekonomisk
och det inom mycket snar
framtid för detta håller inte.

Och på söndag flyttar jag tillbaka
till rummet med stjärnhimmeln.

Och nu ska jag pussas med världens finaste!

Puss & kram

1 kommentar:

  1. ja=D det är mycket finare att titta på stjärnor tillsammans.
    och oj vad vi ska snacka, snacka, busa och snacka då

    SvaraRadera