torsdag 11 februari 2010

Sexhundrasextio.

Nummer två av sömnlösa nätter,
hur tänkte jag att jag skulle bli frisk?

Jag är alltså fortfarande sjuk...
var till doktorn igår för att ta
en hel massa blodprover och som
vanligt kunde de inte hitta mina jävla
kärl...vilket resulterade i att de stack
mig i armarna på tok för många gånger,
handleden (AJAJAJAJ) och i foten.
Dessutom mådde jag illa och höll på
att svimma... Sen gick jag hem och sov
en hel massa. För jag behövde det.

Sen så ringer de idag och säger att
jag ska komma in imorogn och prata
med min doktor...och det lät värsta allvarligt.
Så nu är jag rädd och kommer säkert inte
kunna sova inatt heller. Skit liv.

Mamma och pappa är i alla fall
himla fina och det värmer massor.
Mamma ville inte att jag skulle vara
själv i helgen så hon betalar så att
Johanna kan bo här. I like.

Puss & kram

1 kommentar: