tisdag 17 november 2009

Femhundratjugonio.

Idag har jag shoppat
SUPER FAJNA kläder.
Jag är lycklig!

Idag har jag mindre,
pengar kvar än vad
jag hade igår.
Vilket inte gör mig
speciellt lycklig.

Idag har jag och
Rosanna bestämt.
Att vi ska bli nyttiga,
vi ska gå promenad
varje morgon (med
start på måndag). Vi
ska träna minst tre
gånger i veckan.
OCH vi ska spara 1000
kronor varje månad.

Sen ska vi komma på
ett straff också om vi
inte följer detta, men
vi får klura lite till.

Idag vill jag leva på min
spikmatta och jag ska
försöka sno hit den när
jag är hemma nu i helgen.

HELGEN KOMMER blir kalas!
Lars Winnerbäck, sen fest, sen
mys i Malmö, sen fest, sen hem
till Råå mysa med katten och
familjen, ligga på spikmattan,
SOLA, gå på Julskyltning,
MYSA MYSA MYSA MYSA!

Åh vad helgen kommer gå förbannat fort.

Dessutom ÄLSKAR jag mina
och Rosannas alla fina planer.
Men fy tusan vad sur jag blir
om det inte blir som jag vill!

Idag hade jag
pretty much
att säga.

Puss & kram

1 kommentar: