söndag 22 november 2009

Femhundrafyrtiosex.

Jag har nog haft världens bästa helg.
Jag har nog lätt världens bästa kusin.
Jag tycker nog om Sophie mest i världen.

Efter en toppen fredag,
blev det dags för lördag,
denna spenderades med
min kusin på stan.
Jag blev kär...i en klänning.
Och jag ångrar nog att jag
inte köpte den, men om
den är kvar nästa gång jag
kommer till Malmö.
Då är det meningen att
jag ska jag köpa den.
Sen kom Sophie till Malmö
och vi fick god mat och goda
drinkar. Jag blev sminkad och
vi fixade oss, sen drog vi Metro,
supersnajs pup. Sen möte vi
upp Eva och drog till Wonk
och sen dansade vi hela natten lång!
Det var bättre än bäst och jag
bara mös och hade det toppen.

Nu är jag hemma, det är
egentligen julskyltning
men så fruktansvärt trist
väder ute idag, så jag tror
inte att jag vill gå ut.
Mys med stjärnor i fönsterna i alla fall.

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar