onsdag 21 oktober 2009

Fyrahundrafyrtiosex.

HA HA HA HA
från låtsas skratt
på riktigt till riktigt
skratt på riktigt.
Det är i vår fantastiska
Toyota det händer.

Igår åkte jag, Rosanna,
Lennie, Sara & Sara
runt runt runt i bilen
och bara låtsas skrattade
så mycket vi bara orkade.

Idag åkte jag och Rosanna,
och hämtade hennes skor,
schh! Hemlighet vettni.
Med vägbeskrivning och
allt åkte vi iväg, och jälvar
var duktiga vi var på att
hitta. Självklart var det
stängt när vi kom fram
men eftersom turen
och mina magiska krafter
var på min sida idag, klarade
jag av att öppna dörren
i alla fall. TJOHOOO.
Och där inne stod det
en fin och hjälpsam människa
som gav oss skorna.

CHATJINNG till oss!

Idag var det lucia, vi
hade ljus och vi sjöng,
men det var väl det.
Vi är bra i alla fall.

Imorogn är det teater-jobb
med Rosanna det ska minst
sagt bli spännande.
Köra massa bil blir det nog också.

Puss & kram

1 kommentar:

  1. det blir grejer imorgon! tycker vi satsar på överlevnad :P

    SvaraRadera