måndag 7 september 2009

Trehundratjugotvå.


Och vi som hade kunnat hålla så hårt,
hud mot hud, kropp mot kropp,
för jag vill veta om kärlek finns, och jag vill ha dig.


Imorgon ska jag köra bil.
Jag vill ha mitt körkort,
så jag hoppas det går bra.

Idag var vi på Resia
och sen hade vi
brandövning.
HELA DAGEN.
Som tur var slapp jag göra,
Malin var dock duktig som gjorde.
Jag var massa stolt, för hon var
helt galet grym på att dra ut sprinten,
på brandsläckaren då alltså.
HEJA MALIN !

Nu är jag trött och ska sova.
Usch vad jag hade
kunnat vara utan denna dagen.
Usch vad jag är dum,
usch på livet.
Fast jag är rätt nöjd
i alla fall med ganska så mycket.
Dock är det mycket lättare
att klaga på det andra.
Det som är mindre
bra eller till och med dåligt,
då. Så just nu suger mitt liv balle.
Varför gör man det så svårt för ?!
BLÄÄ !

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar