onsdag 30 september 2009

Trehundraåttiofyra.

"När hon möter andras blickar
tar det vackra alltid slut"

Onsdag hela dagen och
även den sista spetember.
Nu är det höst på riktigt.

Idag hade vi ingen lektion
skulle jag nog säga.
Ingen lärare i alla fall.
Jag gick till vårdcentralen
och Malin var snäll och
följde med.

Jag slipper halsfluss, tjohoo!

Idag har jag kört massor med bil.
Det var kul, även om jag körde
för fort för många gånger.
Så kan det gå ibland.

Sen har jag hämtat biljetterna
och nu har jag äntligen strykt
mina kläder. Det var på tiden.
Ska fjäska lite för Malin sen
så jag får låna med hennes
byxor och hennes hörlurar.
DET HADE VARIT SUPER!

Just nu känns det som jag
bara har svart och vita kläder.
Trots det känner jag mig ganska
så färgstark. Spännande värre^^

Sen så behöver jag pengar so bad.
Jag hatar pengar och jag hatar att
jag och alla andra människor är så
fruktansvärt beroende av det.
HEMSKA VÄRLD!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar