torsdag 27 augusti 2009

Tvåhundranittosex.

Idag är det en bra dag!
Finns hur mycket som helst att skriva...
Men det skulle bli på tok för långt,
om jag skrev allt då!
Så jag tror jag hoppar det.

Idag stod "upptäck Kalmar" på schemat.
Vi skulle fota en massa och en massa blev det också.
Nästan 300 bilder, jag gillart!

HAHAHAHAHA jag kan bara inte sluta skratta.
Malin är så galet klockren så det finns inte.

Vi skulle äta lunch på stan, PIZZA.
Det gick dock inte riktigt som vi trott...
Först och främst,
så existerar knappt några pizzerior i Kalmar.
De få som finns heter ITALIA.
Livlig fantasi verkligen,
OCH det var ändå inte det största problemet!

Först får vi inte beställa pizzor, sen fick vi.
Sen får vi inte beställa pizzabuffé, sen fick vi.
En STOR läsk
(behövs det förstoringsglas för att se glaset).
Först beställer vi en läsk
och får betala för två,
så går det inte att få pengar tillbaka,
sen när Malin slänger i från sig
någon halv tjurig kommentar som

"Ja synd att vi inte förstod varandra liiite tidigare då"
(då dog jag för övrigt av skratt)

Då blev det fart på honom vill jag lova.
Kort efter kom han tillbaka med 24 kr,
då vi precis har bestämt
oss för att ta en läsk till.
Haha observera att en STOR läsk
som knappt syns går på 24KR!
GaLeT!

Köpte en pärm med orange rygg idag!
Puss & kram

1 kommentar:

  1. Haha, snacka om vilket knasigt men roligt pizzeria-besök ! =D

    SvaraRadera