torsdag 16 juli 2009

Tvåhundratjugoett.

Solen skiner! Vilket den alltid verkar göra nu för tiden :).
Körningen gick bra, förutom att jag missade att man ska köra när det är grön, haha så kan det gå. När jag hoppade ur bilen stod Sophie där så vi promenerade ner till stan och åt glass, sen köpte jag fyra på leggings, HEJA MIG! Och sen "köpte" jag ett trådlöst bredband. Ett fint svart minsann. VAD TÄNKTE JAG ?! Jorden går under, JAG lät mig luras av en försäljare, eller jag äsch jag har funderat på att skaffa det ett tag. Eller ja jag vet inte. Yeye får prata med mamma och pappa så får vi se hur det blir. Har i alla fall två veckor på mig att fundera, ÅNGEST!

Nu ska jag prova lite kläder och sen ska jag ta och busa hela kvällen lång med tre söta ungar.
Puss & kram

1 kommentar:

  1. Svar: Åh, så fint att du tycker det! Jag tycker att du verkar himla fin!

    SvaraRadera