onsdag 8 juli 2009

Tvåhundrasex.

Sov hos Sophie i natt, det var mysigt minsann. Sophie var trött och vi skulle sova tidigt, slutade väl med att vi somnade runt halv 3. Sånt tycker jag om. Jag har kommit fram till att det är mycket roligare att resa med vänner, för nu efter så har man någon att dela alla minnen med. Sen är det ju mycket trevligare under själva resan också. Sophie är massa bra i alla fall, det var nog det jag ville komma fram till. Puss å kram på daje!

Idag har jag bara tagit det lugnt och myst runt, kört bil har jag också gjort, i ösregn minsann!
Inför helgen har jag stora problem...(HAHA) jag har massa saker jag vill göra men allt infaller sig ju tyvärr på samma dag.

Nu ska jag duscha och sen ska jag mysa runt i stan med Louise, jag gillar denna dagen!
Puss & kram

2 kommentarer: