onsdag 1 juli 2009

Hundranittotre.

Words are just drops of rain, and you are calling me to rain more. Så himla fint!

Precis som min dag har varit, så himla bra och fin. Började med att jag fick sovmorgon och efter det var jag duktig och städade och efter det åt jag jordgubbar till frukost MUMS, plockade från trädgården faktiskt. Sen var det körlektion och så passade jag och mamma på att hämta våra pass! Tjohoo! När vi kom hem hade mamma redan fixat picknick så vi gick ner till stranden och hade det nästan lite för bra. Runt fyra tog Johanna Borggren sig ner till Råå, helt galet lägesen vi såg, så tillbaka till stranden och nu med vattenpipa, så himla mys! Haha helt galet kul kväll. Till kvällsmat blev det massa mer jordgubbar och världens godaste pannkakor ! MUMS!

Vilken höjdar dag!
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar