torsdag 14 maj 2009

Hundratrettioett.

Jag vill klippa och färga mitt hår, jag vill köpa massa nya kläder, jag vill förnya mig lite, våga lite, leka lite, göra något nytt. Det vill jag göra och så vill jag sluta nysa!

Idag hade jag bara en lektion, samhälle. Vi skulle debattera och jag fick FI (feministiskt initiativ). FY FAN! Min lärare sa att jag lät lite väl ironisk men det är inte så lätt när jag verkligen inte delar samma åsikter som dem. Sen bar det av till stan med Rua och vidare till systemet, wie hon är allt bra hon! Sen kom Sophie och det blev fika, trevligt värre! Nu kollar jag Medium på order av Sophie och det är massa bra! Typiskt att det är sista avsnittet nu bara, haha.

Imorgon blir en najs dag, först ska jag fota med Johanna, sen in till stan och träffa Sophie och Sofia. Sen shoppa lite, sen till Sophie och äta och förfesta, sen tivoli! WIEE TOPPEN!

Idag regnade massa, det var lite deprimerande men men.

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar