måndag 11 maj 2009

Hundratjugofem.

Måndag. Måndagen efter Polen. Första dagen i skolan efter Polen. Kändes lite konstigt. På ett sätt känns det som vi var borta i evigheter och på ett annat sätt som vi inte varit borta alls. När någon frågade mig vad vi gjorde kan jag knappt komma på, trots att vi hade fullt upp varje dag. Det är så mycket nu så jag hinner liksom inte stanna upp och tänka efter. Jag samlar bara på mig massa skit, det är inte bra för mig, inte alls. Blir så när det blir för mycket, då gör jag inget alls istället för att göra något. Hade religions prov idag "Gå inte ens in på religionen! Katastrof, men whatever liksom..! Haha." för att citera Louise. Det gick seriöst åt helvete men jag orkar inte ens bry mig. Samhällen skickade jag in i alla fall, nu är det Polen som gäller + hundra andra saker. Har byggt upp en aggression under de senaste dagarna, igår visste jag inte ens va jag skulle bli av, bara skrek hela tiden, åt allt. Idag gick det bra...ett tag. Johanna var här och vi skulle plugga. Gick väl sådär. Vi är i alla fall bäst så det spelar ingen roll! Slutade med att vi satt och slog allt vad vi hade på varandra. FY FAN VA SKÖNT, all ilska bara rann av. Underbara vän <3!

Jag orkar inte mer jag vill bara leva och ha roligt. Fredag blir nog bra tror jag. Om jag fixar veckan! Fy fan va allt är meningslöst just nu.

Puss & kram

2 kommentarer:

  1. tillsammans är vi bäst, starkast och sötast :*

    SvaraRadera
  2. det är inte meningslöst! kämpa på bara :)

    SvaraRadera