tisdag 12 maj 2009

Hundratjugoåtta.

Jag vet snart inte skillnad på dröm och verklighet längre, gränsen blir allt svagare. Drömmer om det som händer under dagen och när jag vaknar vet jag inte vilket som egentligen har hänt, märkligt.

Idag har jag varit i skolan från 10.15-17.30, haha vilket skämt! Dessutom "slutade" jag skolan elva. Tur att jag har Johanna och slå på och skratta med! Blev i alla fall typ klara med arbetet nu och våran power point (även om jag hatar det) blev sjukt snygg. Weeei jag är helt speedad nu, måste vara pga eurovision haha, lite jobbigt med tanke på hur bra det hade varit om jag sov nu.

En sak bara! Kan folk bara sluta prata, då hade världen varit SÅ mycket bättre.

Puss & kram

1 kommentar:

  1. det var nog första och sista gången vi var i skolan så länge! hsha! men fan va vi äger <3

    SvaraRadera