fredag 22 maj 2009

Hundrafyrtioett.

Fullt upp hela dagen lång. Började med att jag och mamma skulle till banken, där tog vi givetvis fel kö och fick senare byta till nästa för att äntligen efter fyrtiofem minuter vara framme vid "bankkvinnan". Well well det var ett äventyr i sig. Min mamma är så söt så fort det kommer till något "tekniskt". Sen bar det av till Väla där vi shoppade loss inför balen, jag är massa mer positiv till balen just nu. God mat och mysigt umgosande blev det också. Stan var nästa mål där jag träffade Jesper och diskuterade balfrisyr, det kommer bli grymt vill jag lova. Efter lite spring på stan åkte vi till Victor och hämtade frukt och sen fick vi tillslut åka hem. Hemma fortsatte det dock med fix och trix och som sagt jag ser fram emot balen nu ! :D

Det var väl typ min dag.
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar