torsdag 9 april 2009

Trettiofyra.

HAHAHAHHAA jag har nog aldrig skrattat så mycket åt min mamma som jag gjorde idag! Vi skulle hämta mormor och morfar halv fem på Knutpunkten och innan dess fick jag för mig att vi skulle hitta skor till mig, tidsoptimister here we come! Stressigt värre blev det och självklart glömde vi bort att det byggs om i Helsingborg vilket gjorde det hela ännu mer stressigt. Mamma svor och svor och sen mellan varven pratade hon skor, galet roligt var det i alla fall!

Sen åkte jag hem för att ta bussen till Jutan och skratta åt sugiga band. Vi tog senare bussen till Ga för att köpa äckligt mycket godis på TH och sen till McDonalds för pommes, MUMS! Sen slutade kvällen i Rydebäck av alla ställen! Råkade gå förbi min lärares hus så hälsade på henne, galet haha.
Jag vill inte att lovet ska ta slut!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar