måndag 6 april 2009

Tjugofem.

Efter en uppiggande dusch känns allt så mycket bättre! Fast jag borde ju vara trött nu och gå och lägga mig men icke då, lär väl sitta här ett tag till.

Hade massa i huvudet men har glömt det nu... Well well kan berätta när jag hälsade på söte-Tina i Sollefteå, det var minsann spännande. Fick dock skjuts och sällskap till Gävle sen var det bara fyra timmar kvar...Tågförseningar, ingen teckning PANIK, men bra gick det och fram kom jag. I Sollefteå mötes jag av Tinna och hennes hårboll till hund som de inte hade klurat ut namn till och det som gjorde mig massa glad, DET SNÖANDE! (detta var alltså i november). Hade inte träffat Tina innan men wow vilken brud hur trevlig som helst kändes som vi hade känt varandra i evigheter. Hm, ja det var väl helt enkelt vad vi gjorde hela helgen snackade och lärde känna varandra. Gick runt i Sollefteå han vi också med, hehe söt liten stad det där! Dagarna gick för fort och innan jag visste satt jag på tåget mot Gävle igen. Lite förstershopping och mys i Gävle hann jag också med! Sen bar det av till Helsingborg...fast denna gånger med släp, tog jättejättelång tid!


Trevlig resa minsann, får göras om snart snart för jag vill träffa Tina och jag saknar henne massa!

Förresten om ni ville veta, jag världens bästa matchmaker!


Puss & kram

2 kommentarer:

  1. Awwe, du är väl för söt ! Sakna dig galet mkt ! :*

    SvaraRadera
  2. Awwe, du är väl för söt ! :* Sakna dig galet mkt ju ! // Tina

    SvaraRadera