lördag 4 april 2009

Sexton.

Just det jag glömde berätta... Efter skolan idag tog vi oss ner till espresso house till norra hamnen. Satt där och mös och firade helg/lov, solen sken och det var dunder mysigt! Då är minsann livet bra. Det är så underbart härligt ute och framförallt varmt!

Imorgon hade jag tänkt börja jobba på min bränna lite, är typ genomskinlig nu. Inget bra. Tänkte också ta ett dopp i det blå faktiskt, känns som det är läge för det nu. Sen var det ju det där med att lära sig att dö... jag måste verkligen öva imorgon! På kvällen ska jag på middag hos Johanna, är lite sugen på wonk också men vi får väl se. Är så trött nu förtiden så att äta och ha trevligt med brudarna låter som bästa idéen. Dansa natten lång låter kul men jag kommer vara trött och att spendera massa timmar på Malmö central vet jag inte om jag är så sugen på.

En bra början på lovet, eller ja helg är det ju faktiskt bara men i alla fall. Jag tror att lovet kommer gå alldeles för fort men roligt ska jag minsann ha!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar