torsdag 23 april 2009

Åttiofem.

Måste tillägna ett inlägg åt Johanna, hon är fan bäst i hela världen! Hon borde varit här nu med så blev det inte ! Men vi ses på msn istället! :D

- Johanna . (bah) plugg. säger (21:45):
vem får inte gå in på systeeeemeet? HUNDEN KATTEN GLASSEN
Linnéa AJ på riktigt. säger (21:45):
HAHAHAHAHAHAHA jag älskar DIG !
. - Johanna . (bah) plugg. säger (21:45):
aaw, snutte me love you to (A)
. - Johanna . (bah) plugg. säger (21:46):
knack kanck
öppnar du för mig nu :)
Linnéa AJ på riktigt. säger (21:46):
haha :D
öppnar*
hehe
Finns fan ingen i hela välrden som får mig så glad som du !
. - Johanna . (bah) plugg. säger (21:47):
woho, har en fete gottepåse med!
ååh, nu blir jag alldeles generad :$ tack! :*
Linnéa AJ på riktigt. säger (21:48):
Men det är ju sant !
:-O orättivst ! bjud (A)
haha :D
eller nu fatta jag XD
HAHAHA

Puss & kram

1 kommentar:

  1. haha! du är den bästa, bästaste som finns, vet du det ?! tycker om dig så mycket <3

    SvaraRadera