onsdag 1 april 2009

Åtta.

Något som är ÄNNU värre är när datorn eller något tekniskt bråkar, fy tusan va irriterad jag blir över sånt. AHH nu-är-jag-så-arg-så-jag-vet-inte-vad-jag-ska-ta-vägen! Snart sätter jag mig på golvet och gråter lite! Men det lär ju inte lösa problemet så istället sitter jag här och hoppas att datorn ska ta sig i kragen och fixa sig själv, nog för att jag är ganska så teknisk men nu har jag fan provat allt.

Nu sitter jag här med en "vanlig mus" eftersom musen (eller vad det heter) på den bärbara har lagt av. Jag blir så TRÖTT!

För att rädda min kväll lite sitter jag här och kollar gamla bilder och drömmer mig tillbaka. HAHA som man såg ut och betedde sig då för längesen. Eller ja längesen, typ tre år sen. Fina tider de minsann.

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar