tisdag 31 mars 2009

Tre.

Yaay, jag gillar det här med att blogga!

Det här med att öva på att dö gick väl inte direkt något vidare. Dock hade jag massa kul när jag efter att ha kollat på när David (den knäppa tysken) dör ungefär tio gånger och kommer på mig själv med att skratta efter varje gång. Han är bara så...knäpp, på ett väldigt konstigt sätt. HAHA

Den stora frågan idag får bli: "borde jag gå till skolan imorgon?" Har fritt arbete hela dagen enligt schemat men vi får aldrig chansen att jobba. Detta innebär att jag bara kommer tramsa runt i skolan när jag skulle kunna vara hemma och göra mycket vettigare saker. Inte för att jag kommer göra något vettigt men att bara få sova ut låter underbart i mina öron. Äsch man borde väl passa på att vara i skolan när det faktiskt bara är 70 dagar kvar till STUDENTEN! Sen är det ju 1 april imorgon, hehe se upp så ni inte blir lurade!

Nu ska jag ta och äta en apelsin och sen krypa ner i min säng, godnatt!

Puss & kram

1 kommentar:

  1. mm, jag känner mig rädd inför det där med 1a april..

    SvaraRadera